Läggdags

Var ovanligt tungt på gymmet idag! kanske beror på helgens alla godsaker? Var i alla fall skönt att bli av med lite fläsk, och imorgon ska vi dit igen. Har så himla mycket i skolan denna veckan, med både prov och inlämningar, vill helst bara gå i ide :( Men det är bara att kämpa på, två veckor till klarar jag!! Är för övrigt så jävla glad att jag kommer få tillbringa julafton tillsammans med min pojkvän! Vi har lyckats lösa att fira på både min sida och hans utan att det krockar så värst mycket. Är såååååå jävla glad över det hihi! Men nu väntar sängen på mig för imorgon är en ny dag som jag behöver vara utvilad till! då det kändes som jag sov runt 3 min inatt, borde jag allt lägga mig snart hehe.

Recensioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback