I Värnamo

Sitter hemma hos min man helt jävla forever alone medans han är på träning och köttar. Stack hit efter jobbet igår, och bästa Stina stod för skjutsen då jag missade kuktåget. Japp, hoppade på fel tåg så sprang ut och över till andra sidan och då körde det bara iväg framför mig, lagom gött alltså. För övrigt så fick jag ett sms från posten innan om att mina skor äntligen har kommit, har väntat på dem i 2-3 veckor nu när det egentligen ska ta runt 2-3 arbetsdagar, jävla nelly. Nej men nu ska vi inte vara sånna! Jag är jätteglad i alla fall över att ha världens bästa man som ger mig frukost på sängen och lagar god mat till mig! wihuuu. Nu ska jag spela cs och äta ostbågar, puss.
 

Recensioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback