I'M BACK

Heeeej!!!! Jag orkar inte skriva allt i detalj men jag har i alla fall haft semester i en vecka nu och njutit lite av det lilla jag har ledigt denna sommaren. Har varit i Kalmar med Anton, Stina, Martin och Nicke, där även våra päron höll hus. Åt min älskade kalmarpizza (som är bäst i hela fucking världen), kollade bio, besökte kalmar slott, shoppade och myste en del. Drog hem från Kalmar på onsdagen och sov hemma en natt med Anton, sen drog vi vidare mot Halmstad. Kan även trycka in att Anton är min pojkvän, bebis, boy, älskling, babe, apa, tönt osv. Vi kom i alla fall hem idag från ett par mysiga dagar i Halmstad, med chill på tylösand, lite shopping, MYS, grillning vid solnedgång OSV. Men nu är jag ensam, och det känns inte alls bra. Imorgon väntar jobb, vilket det även gör i tre veckor framåt nu. Allt är inte dåligt i alla fall, kommer att få umgås lite mer med mina vänner nu, eller ses någon snabbis iaf efter jobbet. Min tid kommer inte räcka till, ahhhhhhhhhhhhhhhh. Nu ska jag lugna ner mig med lite ägg, ciao.

Recensioner
Postat av: Vera

En fråga om din jacka? Vart har du köpt den? Villen storlek har du i din?
Har du köpt den i butik ( var ) eller på nätet? :)

Svar: Jag har köpt den på tshirt store och det är storlek s i den! :)
None None

2012-07-24 @ 02:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback