My b-day.

Dagen har tillbringats med min älskade bulläh, familj och släkt. Har fått allt från godis till pengar, och dagen har varit kanon! Kan aldrig bli dåligt när det serveras smörgåstårta och när Kasey bakat en himlans god marängtårta till efterrätt! Klickade för övrigt hem två par klackar från nelly nyss, kände att jag behövde det, fyller trots allt år och då ska det firas! ;) Imorgon väntar jobb igen, känns mindre kul kan jag ju säga. Det är även vad jag sysslat med dem senaste 5 dagarna, jobbat.. Har ett tufft schema, och på 14 dagar har jag bara 2 dagar ledigt. Men nu har jag jobbat av lite av dem dagarna så nu är det ''bara'' 9 jobbdagar kvar innan jag tar en veckas ledighet.

Tårtan som min älskade bästis bakat till mig, hon äger!!! <3

Recensioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback