Tidsfördriv helt enkelt.

1. Vad är ditt mellan-namn? Annelie.

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Tycker om mitt udda namn och skulle inte vilja byta:)

3. Är du i ett förhållande nu? Ja, med min Anton Klasson. <3

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Vi blev ganska nyligen tillsammans.

5. Vem var du tillsammans med sist? Mathias.

6. Får man fråga varför det tog slut? Han var inte redo och det var helt enkelt bäst så.

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Vet inte om man kan kalla det seriöst egentligen..

8. Vem vet mest om dig? Kasey

9. Vad gör du på fredagskvällar? Umgås med vänner eller pojkvän!

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Ehm finns många men kan nämna några bra: A walk to remember, Tres metros sobre el cielo, The notebook, My name is Khan,The intouchables! 

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? No.

12. Har du någonsin varit full? haha ohja.

13. Har du testat droger? Hell no.

14. Röker du? Nej!

15. Snusar du? Nej!

16. Saknar du någon just nu? Jaaa.

17. Hur mår du idag? Jag mår bara finfint, har en godispåse precis brevid mig!!

18. Hur många tabletter tar du dagligen? 1 vanligtvis, men nu under sommaren tar jag en extra mot allergi med.

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Vet inte? Låg hemma och var förkrossad kanske haha..

20. Bästa minnet från sommaren? Hemliiiigt. Men det finns en del härliga minnen från denna sommaren trots att vädret inte varit det bästa.

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Turkiet.

22. När var du där? hehe minns inte, kanske 10-11 månader sedan.

23. Är du rasist? Nej.

24. Har du helt svenskt ursprung? Ja.

25. Om nej, vart kommer du ifrån? -

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? svenska, men det beror ju helt klart på haha!

27. Ser du fram emot någonting just nu? Mallis med Kasey, 4 weeks left ;) 

28. Sköter du skolan? Jadå, oftast.

29. Vad hade du för betyg förra terminen? vettefan.

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? A, mvg.

31. Vilket ämne var det? blandade.

32. Har du fått ig på ett prov? Haha japp, högstadiet brushan.

33. Har du spelat/spelar du i ett band? No.

34. Anser du dig vara intelligent? Jadå, är smart när det behövs ;)

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Alla dagar jag lever.

36. Vilken va den värsta tiden då? Förra sommaren, kärleken har aldrig gjort så ont.

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ohja.

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Hell no. Klarar verkligen inte av att skada mig själv, tycker det är tillräckligt jobbigt att gråta då man oftast får huvudvärk efteråt haha!

39. Har du haft sömnproblem? Nej.

40. Hur ofta gråter du? Lite då och då, har humörsvängningar och ibland kan det bara vara skönt att få ur sig allt och gråta av sig lite.

41. Vad gör du när du mår dåligt? Beror på, om det har hänt något snackar jag givetvis med vännerna men om det inte hänt något utan att jag bara mår allmänt dåligt så lyssnar jag depplåtar, gråter och tycker synd om mig själv, hehe.

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Familj eller vänner.

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej.

44. Vilken klass går du i nu?  Ska börja andra året i gymnasiet.

45. Vilken skola? Fenix.

46. Har du varit otrogen någon gång? Nej. Om man verkligen älskar någon på riktigt så kan man inte vara otrogen.

47. Har någon varit otrogen mot dig? Nae.

48. Är du stolt över dig själv? Ja, men man kan alltid bli bättre.

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Försöker alltid vara snäll mot alla, och ställa upp så gott jag kan.

50. Vad får du ofta komplimanger för? Mitt hår, rumpa, ögon.

51. Har du lätt att få folk att skratta? Är ju lite efterbliven så ja.

52. Cider elller öl? Cider lätt, öl går endast ner om jag redan är packad hehe.

53. Har du några talanger? Hmmmm, måla kanske?

54. Vet du om någon är kär i dig? JA.

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Jadå, umgås dock mer med Jonas då Rickard har tjej osv. 

56. Vad står det i ditt senaste sms? Ne

57. Hur lång är du? 171 tror jag?

58. Hur mycket väger du? Min vikt pendlar lite upp och ner för tillfället hehe.

59. Vilken storlek har du på kläderna? Det variear, men oftast 36, small.

60. Har du svarat ärligt? Ja, fast har dock ett till mellan-namn som jag vill hålla hemligt hehe ;)


Recensioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback