Bästa

Tjo bloggen. Igår hade jag så jävla roligt, bästa förfesten ever eller vad man nu ska kalla den. Var hemma hos Marina med ett litet gäng, om jag säger såhär tampongekar, vattenpistol (shotpistol!!!), vattenpipa, bodyshots osv. Ni hajjar? Hade grymt kul i alla fall! Åkte upp en sväng till en annan fest med, och träffade lite fina personer. Blev även att åka en helt onödig sväng till Vmo och tillbaks, haha! Idag ska jag bara klia i mina ögon, snyta mig, och irritera mig på min jävla allergi som vanligt dessa dagar, utöver det ska jag troligtvis kolla på film med någon eller några med, men vet inte riktigt än! Men blir att ta det lugnt idag och smälta gårdagen i alla fall, hoppas ni hade det lika trevligt som jag hade det! Nu väntar frukost, ciao!!
Såhär såg jag ut igår, glad och go!

Recensioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback