Biltur

Kom precis hem från en biltur med Stina, Anella, Martin och Wille. Köpte med oss lite gott från statoil och sedan började färden. Var på kylås toppen bland annat och tjockade oss samtidigt som vi även lyckades tända en brasa! Var med om lite läskiga grejer med men det orkar jag inte ta upp nu, för sjukt. Nu blir det läggdags och imorgon ska jag och Stina upp till Jkpg och kolla på när vår kusin springer ut, Nickepicke! Sussa så gott nu så hörs vi mer imon, puss.


Var även och kollade på min fina Ronjas skolavslutning tidigare idag och gav henne lite smått och gott. Kände mig som en stolt mamma när hon klev upp på scenen för solosång, grym är hon!! Min lilla going kommer snart att joina mig på fenix med, kanon! <3


Recensioner
Postat av: Ronja

Du är så fin, tack min vän, see you on fenix motherfucker hehehe <3

2012-06-15 @ 10:18:28
URL: http://www.ronjaasvenningson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback