De kommande dagarna

Visst lever jag, men inte så länge till. Hjärtat slår saktare, och ångesten sätter klorna djupare ju närmare lördag kommer. JAG VILL INTE JOBBA, helt enkelt. Har i alla fall kvar några gosiga dagar innan helvetet tafatt. Imorgon ska jag träna, tror jag. Nej men jag känner faktiskt att jag syndat tillräckligt nu dem senaste dagarna, helt utan någon som helst träning. Behöver ta tag i livet (fläsket), och komma igång med träningen igen. På fredag blir det bio, med ett förhoppningsvis härligt gäng, och sedan käk efter det. Vi ska se The dictator, som verkar vara en grymt rolig film, dog av trailern!! Det är självklart komedi, vilket passar mig och Ronja utmärkt då vi har sämsta humorn.. På lördag ska jag iväg till Chappen med goa brudar, vi ska ta med frukost i bilen (hur mysigt??) och sedan tillbringa dagen med alla cowboys och indianer, det lär bli grymt! Det roliga tar tyvärr  slut vid 16, då jag ska jobba till 20.15. Men efter det börjar det roliga igen!!!! haha. Nej men vi alla ska hem till Marina på sleepover, även som ett litet ''hejdå'' innan hon sticker till Kroatien! Man kommer sakta den galningen!! Men helgen ser visst lite lovande ut i alla fall, väntar nog med att dö! ;) Nu ska jag kolla tv och njuta av en choklad, hehe.... (Tar som sagt tag i livet imon, INTE idag)
 

 
Bilderna är från Ronjas blogg, även den fina bruden jag tillbringat mina senaste dagar med! love her!!

Recensioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback