Godnatt världen

Är ni vakna? kanske inte, men blev i alla fall att leka med klantarslet William ikväll. Kom hem runt 1, efter att ha spelat ett antal olika bollsporter på skolgården i totalt mörker och även då utklassat Wille i dem alla hehe. Det roliga slutade när Wille sköt iväg bollen och spökerna istället kom fram. Vi hittade aldrig bollen så vi åkte en runda i bilen istället, tills det började dyka upp en del otäcka saker. Det hela slutade med att jag och Wille blev detektiver, det slog helt enkelt över på oss.. Äsch då, kvällen var kul osv, och Wille sprutade cola över hela bilen som avslut. Vi är konstiga osv, men samtidigt förjävla bra. Nu väntar sängen och imorgon ska jag gymma och vara med min Ronja, som för övrigt har skaffat sig boyfriend!! (önskar att det var jag hehe, men nej, här är man forever alone ist) Aja, hon är fortfarande mig flickvän, får helt enkelt vänja mig med att dela henne lite då och då. Men sängen väntar som sagt, godnatt.

Recensioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback