My days.

Heeeeeeeeej! Vet att jag inte bloggat på flera dagar, eller? Nej men jag har varit upptagen om dagarna med fina människor och härligt väder. Har varit soligt två dagar i rad nu, känns underbart! Igår och i förgår var jag med min fina Ronja, på två dagar hann vi med en hel del och kul hade vi med! Idag var jag i Värnamo med Emil, vi umgicks med hans vänner och lamade runt i det fina vädret! Illgött. Nu ska jag bara ta det lugnt hemma och börja tagga för morgondagen, för imorgon kör vi, midsommar baby!!! Väntar även på att min Bulläh ska komma hit som äntligen är hemkommen från Grekland, har saknat min bästa tös något otroligt!! <3 Men nu ska jag bara ta det lugnt, puss.
Haha bästa!

Recensioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback