Ullared

Kom hem ganska sent igår och idag gick jag upp väldigt tidigt, är lika med, en trött Nicolina. Nej men idag drog jag, morsan, mormor och brorsans tjej till Ullared. Kommer varken ihåg bilturen dit eller hem, då jag sov hela vägen och kände mig bara helt nerknarkad eller något? haha vad stoppade mamma i min frukost egentligen, hon kanske inte orkade med mig och mina humörsvängningar idag, men förstår henne.. Fick i alla fall med mig ett och annat hem, mest behövligheter men även något plagg. Ligger i sängen just nu och glor tv, väntar på bättre tider och även att maten ska bli klar. Men ni fattar läget, jag är trött, orkar inte skriva mer, men jag lever och allt dedär. Ha det fint!

Är sugen  på att färga håret mörkare igen, ska man?


Recensioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback