Färgat mig...

Godmorgon babes! Tänkte bara  berätta om att det skett en ganska stor förändring vad det gäller mitt hår.. Jag är inte längre brun/blond utan mörkbrun!.. Blir lika förvånad varje gång jag kollar mig själv i spegeln och vet inte om jag gillar det eller inte. Men det är en toning så den går väl ut om några veckor. Fick ett sjukt spontant ryck igår och lät min pojkvän färga det, vilken tjej gör det liksom?? Men det var han som tjatade på mig, och för att jag ska färga håret krävs det en heeel dels tjat! Men nu är det som det är i alla fall och jag är mörk i huvudet och kan inte göra något åt saken. Ska sminka mig nu för att se OM man kan se lite OK ut i det. Men ni fattar läget, puss.

Recensioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback