Hard work

Idag vaknade jag jämte min underbara pojkvän, finns inget bättre än det en kall oktober morgon. For sedan iväg till Ica vid 12, för att jobba till 20.15. Idag gick det verkligen segt på jobbet men fick finbesök av kusinerna från Borås! Kramade om alla mina tre små småttingar innan dem var tvungna att bege sig av igen, saknar dem så mycket och insåg att jag måste åka dit snart och hälsa på! Men men nu ska jag hoppa in i duschen för att kunna lägga mig tidigt. Imorgon väntar arbete igen fast bara till 14 som tur är. Blir även lite festligheter imorgonkväll, ska till värnamo med brudarna och partaja på Harrys! Duschen väntar, puss.

Haha bästa bilden, my badboy!!!
 
 
 

Recensioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback