I've loved and I've lost.

Sitter och gör precis allt annat än vad jag egentligen borde.. Kan inte någon bara be mig att ta tummen ur röven så jag kan börja plugga, pls? Ska vänta tills maten blir klar (ännu en ursäkt), man kan ju inte plugga på tom mage, right? Åkte hem från killen vid 14 idag för att sedan komma på lite steg till min och Antonijas högstadiegrupp. Det slutade med att vi bytte vår andra låt och gjorde några grymma nya moves. Igår var jag i alla fall med Anton hela dagen och vi åt tacos och myste hemma hos mig innan vi tog tåget till Värnamo. Där gick vi även till donken, som låg hur långt som helst bort, och sedan vidare till max och avslutade med en lyxshake innan vi GICK tillbaks hem. För övrigt tycker jag att det är ganska trist att min praktik är över, kommer sakna mina gummor på mq!

Recensioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback