Läggdags.

Trött och osminkad tjej ska snart hoppa i säng. Imorgon är det är ny dag och då blir det lite lördagsmys hemma hos Kasey med kinamat och skräckis! Kom även på att jag inte berättat att jag tog en spruta idag, ni vet den mot Hpv? Slarvade med att fortsätta ta den andra och tredje sprutan efter jag tog den första för några månader sedan, men nu idag när dem ändå var i skolan tänkte jag att jag skulle passa på och ta om dem och denna gången ska jag slutföra det haha. Har alltså två sprutor kvar och lite ångest över det då jag tycker att dem gör hemst ont! Men men, nu finns det ingen återvändo. Ska som sagt gå och lägga mig strax så vi hörs mer imorgon, hoppas ni haft en fin kväll!

Nymålade rosa naglar!

Recensioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback