Lite saker jag hatar helt enkelt.

Hatar.. att vara blyg som jag faktiskt är. Jag är INTE den som tar kontakt i första hand.
Hatar.. att jag blir så osocial med personer som inte matchar mig/som jag inte känner.
Hatar.. att jag är så dålig på att ta tag i saker och ting, som till exempel träning, plugg osv.
Hatar.. att bo i en liten håla utan möjligheter.
Hatar.. bråk och konflikter, försöker mig hålla mig undan det så gott som möjligt.
Hatar.. falska människor som bara pratar massa gojja.
Hatar.. att jag grubblar tills jag nästan sprängs av tankar ibland.

Har inte varit på det bästa humöret idag, och kan säga att det var väldigt jäkla skönt att få ur mig lite hat som jag faktiskt fick ur dessa punkter ovan.
 

Recensioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback