Smile at the people who look like they’re having a rough day.

Hej på er! Ligger i sängen just nu och har precis fått klart min engelska uppgift, vilken lättnad alltså. Var iväg på kondition och styrka passet innan med Kasey och Marina. Idag var det riktigt skönt att träna, men samtidigt ovanligt jobbigt haha! Imorgon är det onsdag och jag har bara tänkt att ta det lugnt då, kanske plugga lite om jag känner för det. Men nu känner jag i alla fall att jag borde gå och lägga mig, innan jag somnar på datan. Vi hörs när vi hörs, puss.

Blir sugnare på att färga mig för varje dag som går, men vågar fortfarande inte!!! På bilden har jag Antonijas mörka löshår. (gammal bild)

Recensioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback