Upptagen tjej

 
Wohu idrottsuppgiften klar, nu återstår bara 17535 andra läxor och inlämningar. Sitter med en handukk på huvudet som snart lär sitta fast. Funderar på att vila lite och kanske råka somna hehe. Eller så försöker jag bara få skiten gjord, hhhmmm. För övrigt så längtar jag till fredag och helg, känns som det var en evighet sedan jag festade. Ska till Värnamo med brudarna och förfesta med Martina och hennes gäng, och sedan drar vi vidare! Men det är som sagt på fredag, och idag är det måndag... Drömmer mig bort. Nej men funderar på att packa idrottsväskan till imon, så har jag det gjort. Hatar att göra det på morgonen, då jag alltid ska glömma något, och hellre vill sova dem extra 10 minuterna. Men ni fattar, har annat att göra nu, pussis.

Recensioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback