My day

Hej på er! Ska strax krypa ner i sängen och kolla på tv tills jag somnar. Idag har jag varit i skolan, solat, varit med Kasey och handlat inför helgen, gymmat. Känner att jag hunnit med mycket idag och har varit på bra humör med så det är ju ett plus! Imorgon är det fredag, vilket också innebär helg! Ska till skolan för en lektion och sedan slutar jag vid 11. För er som vill veta så väljer jag att stanna kvar i skolan ock käka imorgon, och det händer fan i mig inte ofta ska jag säga er! men serveras det potatisbullar så ser jag inget annat alternativ än att stanna kvar och slå rekord i hur många jag kan trycka ner i magen, som vanligt.. Menmen, nog om det he he. Efter skolan ska jag in till stan för shopping med min bror. Min julklapp från han var en shoppingrunda och den sitter ganska lägligt nu när jag är pank! Aja nu har jag lite annat för mig, puss på er!


Recensioner
Postat av: hejsanalex

kan du skriva lite om din pojkvän och har ni alltid det lika bra? va skulle du gjort om han va otrogen, har du varit otrogen? och vart tycker du gränsen går för att va otrogen?

2013-01-11 @ 15:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback