comeback

Okej jag behöver min blogg nu, behöver skriva av mig då och då, vill kunna titta tillbaks, och det går det inte göra utan inlägg här. Vet att jag varit superdålig och mer än det, på att blogga. Gör comeback nu i alla fall, haha! Är glad idag och det är tur det, då jag hade en av dem sämre dagarna igår. Efter regn kommer solsken ju! Lägger träningen på hyllan för en dag och åker till min pojkvän istället. Igår hade vi hela 8 måndader tillsammans, både underbara och mindre underbara måndader, men i helhet är just de månaderna de bästa i mitt liv.
För övrigt så blir jag så himla trött på den kalla luften, när ska det bli vår egentligen? Klagar i alla fall inte på att solen tittar fram lite då och då, nu på dagarna. 
 


 

Recensioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback