For the first time

Heeej! Denna söndagen har bara flugit förbi som söndagar brukar göra.. Har i alla fall gjort något "vettigt" idag, klippt min killes hår!!!! Vi fick oss ett ryck, dumma och rastlösa som vi var. Först var det tänkt att vi skulle raka av allt, men sen kom vi på att det kanske var bäst att testa oss fram genom att raka sidorna först. Om jag får säga det själv är jag ganska stolt, med tanke på att det var min första gång jag provade på frisör yrket.. Vi kom dock inte längre än att raka sidorna och det kanske var bäst så med! Övning ger färdighet så vi får se om han låter mig öva på han igen hahah. Har i alla fall haft en mysig helg med min fina kille! Imorgon är det måndag, vilket innebär praktik för min del. Ska tillbringa de kommande två veckorna på önska. Börjar vid 10 så är ändå nöjd med lite sovmorgon hehe.


Recensioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback