Fuck it

Fan vad jag hatar blogg.se på mobilen. Ena stunden funkar det skitbra och andra stunden krånglar det. Idag har jag gjort två inlägg som jag har fått skita i pga att det inte funkat att publicerat dem. Blir så lack på detta!! Jag hinner knappt sitta vid datan, busy life typ haha.. Nej men jag sitter oftast på kvällen, och då har ju hela dagen gått liksom. Tyckte det var skitbra när jag fick reda på att jag kunde blogga från mobilen, då min uppdatering sugit ganska hårt tidigare. Men KUL att det funkar sen då med..... En sak till, ibland går det inte publicera inlägget från mobilen direkt, utan man får vänta ett tag (timmar ibland haha) innan det funkar, därför det kan stå på vissa av mina inlägg typ "Godmorgon, käkar frukost blabla.." sen när man kollar tiden inlägget är publicerat står det 20:00, haha nej men typ!! Nu vet ni det i alla fall, så ha förståelse och hata blogg.se lika mycket som jag! :D
 

Recensioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback