I confess

Sitter på lunchrast och har ätit upp så måste roa mig på något vis. Sitter därför och tänker på mig själv, hahah.. Ne men tänkte berätta lite om hur jag är som person för er som inte känner mig så väl. btw, ta det med en nypa salt!

Nicolina Gustavsson, 17 år. Jag är en glad person med dumbo öron, brunt färgat hår och blåa ögon. Älskar godis och mat, suger på att hålla mina egna mål osv. Jag tycker inte om att bråka för det är väll mycket mysigare att vara snäll och bli omtyckt. Är ganska fjantig av mig och blir ledsen lätt, humörsvängar då och då med. Klarar inte av när någon är arg/besviken på mig eller om jag gjort något fel, vill helst lösa det direkt. Jobbar i kassan på Ica och pluggar andra året på handelsprogrammet. Jag bor med min mamma, pappa och hund. Har även två äldre bröder. Jag hatar falska människor, som pratar bakom ryggen på folk. Hatar även tjejer som lägger sig i andras förhållanden, hur många killar finns det inte i världen då? Varför inte lägga energi på någon som inte är i ett förhållande ist, winwin. Inget mer hat. Jag älskar alla som behandlar mig och mina nära och kära väl. Älskar min familj, vänner och pojkvän. Tycker om att resa och uppleva nya saker, kan man aldrig få nog av heller! Tycker om att dansa och är ledare för två grupper tillsammans med mig vän Antonija. Min livs stora kärlek är mat, och det kommer det alltid vara. Puss.


Recensioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback