Min dag

Pigg och glad, kexchoklad
Mår så mycket bättre idag vilket är sjukt bra eftersom jag planerat att kolla Sverige - Portugal ikväll, tagg!!!!
Idag drog jag och Johanna till skolan vid 12, och gjorde prov i företagsekonomin! Tror det gick ganska bra även om provet var helt olikt det vi jobbat med. Efter provet kom Malin från Swedbank och pratade lite om sparande och andra aktuella saker vad gäller ekonomin. Hur som helst så var det jätte intressant och nödvändigt!
Kom hem vid runt 15 tiden och då tog jag och Johanna även tag i vårt projekt/företag. Fick lite köpt och gjort så det känns bra nu. Väntar även på svar från banken då vi ska på möte där. För övrigt så har jag även en annan rolig nyhet! Jag har äntligen fixat praktik haha :)
 
 

Recensioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback