Onsdag [Innebär plugg]

Alltså det bästa hittils idag kan ha varit powerkingen jag tog efter skolan! Bra dag haha.. Blev nästan lite nostalgisk då jag inte dricker det så ofta, men alltså i högstadiet drack jag det som många dricker vatten.. i mängder! [ Ronja och Marija ni vet vad jag pratar om när ni läser detta.] Powerking och chokladbollar vad det som gällde. Även pizza två ggr i veckan för mig och Marija. Det var tider!
Sitter nere i källaren och kollar tv för tillfället, skjuter upp plugget lite som vanligt. Ska ta igen en film jag missat på lektionstid och sedan skriva lite om den. Psykologi är fun.
     
 Bilden har några år på nacken och är inte seriös någonstans, eller?..

Recensioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback