Lussebak

Vet att jag varit lite död här dem senaste dagarna men jag har helt enkelt inte hunnit med er förens nu. Igår drog jag till gymmet med kasey och spenderade runt två timmar där, hur skönt som helst! jag går liksom plus minus noll, då jag precis drog i min en fet kebabtallrik he.he.
För övrigt så brände jag tungan idag och då jag yttrade mig om det i klassrummet, fick jag kommentaren "Jag kan släcka branden på din tunga".. DAGENS.
Idag ska jag baka lussebullar med mamma och sedan står jag även för maten ikväll! har bara inte bestämt mig vad jag ska laga än då jag ska överraska min kära man som kommer hit hungrig efter träningen. Hmmmm. Men nu ska jag ta itu med lite plugg innan dess, hörs!

Recensioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback